Vecka 39



Ojoj glömde bort att jag gick in i vecka 39 igår :O  När ska bebis komma. Jag får säkert gå över tiden: Vilket jag absolut inte vill, jag orkar inte det. Har fortfarande inga sammandragningar/förverkar. Hrmf! Så hur ska jag kunna vara nervös när jag inte ens vet vad jag har att vänta mig. Det enda jag är nervös över just nu är bebisen, att få träffa något som jag & Daniel skapat :)

Haha ja juste, hur mycket jag har gått upp, från 62, det va inskrivningsvikten till, 83kilo. Ja här står man stadigt på jorden. Sen blir det & kämpa. Fast som min bm sa, jag har mycket vätska i kroppen nu med. Men det har ju inte med allt o göra, men lite.

Ska jag erkänna en sak, har fortfarande inte packat klart väskan ;P Aaah jag får inte arslet ur vagnen att göra någonting nu, Jag orkar bara inte. Uhä ne Daniel får packa den haha. Ne nu vill jag ha frukost. / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Så fin gumman! :D Tiden bara rinner iväg så klart man inte hinner hålla reda på allt. :) Förstår att du inte orkar, jag är trött nu om dagarna och jag är inte gravid! Haha. Vi kan hjälpas åt du och jag och kämpa! :D BLir roligare när man kan pusha varandra <3

2009-05-03 | 12:58:40
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback