Vovvar

Nu sitter jag här igen, fast jag egentligen borde ligga & vila ut mig. För Daniel går em den här veckan, så jag har Börni hela tiden, kan bli väldigt ansträngande. Menmen ett par "lång" promenader om dagen, så är han så behändig så, ler. hehe. Han har iallafall blivit rumsren nu, vilket vi tycker är ur skönt. Har kämpat på i hmm 5-6veckor nu, så nu äntligen får vi resultat. Han går till dörren & piper, varje gång :) YES.



Igår va jag med Emma & Janne en sväng till en ingängnad med vovvarna, så släppte vi dom lösa. Gick bra till en början, men sen blev Weber&Börni lite för hårdhänta mot varandra haha. Galningar, så börni fick sitta & glo lite, men han behöver öva på det med.

Okej 4 dagar kvar. Och här finns inga tecken på bebis, åh jag tror jag går ihjäl snart, alla andra får sina små pluttar. Snacka om att man längtar, ah mjo en aning. Men på fredag ska bebis va här tycker jag, så nu jäklar ska jag ut & gå & röra på mig :) haaha.

Jaja. Bye for now. / Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Lill* kommer när som helst ska du se! =)

2009-05-11 | 08:20:48
Madde säger:

jaaa eller så ligger du och tar imot. hahahaaa

2009-05-11 | 10:00:49
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Madde säger:

För å testa om ni får igång det hela får ni väl göra det ni gjorde innan h-n kom in i magen ;P

2009-05-11 | 15:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback