<3




Daniel hörde inte av sig igår, men sen vid halv tolv igår kväll kom han & kröp ner i min säng efter att han slutade jobbet. Glad blev jag :) Har saknat honom massor. Novalii vaknade oxå, och ville absolut inte sova, bara mysa med pappa <3

Idag ska jag & Novalii med mamma(mormor) in till nrrkp & handla lite mat osådär. Behövs verkligen, precis tomt i mitt kylskåp & min frys, hrmf.

Jag är så glad att det löste sig, vi behövde bara egen tid & vara ifrån varandra. Helt klar komer vi bo såhär ett tag framöver, eftersom det är det bästa som kunde hända oss just nu. Ja förutom Novalii då ! :) Nu ska jag mysa vidate med mina underbara. Ha en forsatt bra fredag. Puss Josefine


Kommentarer
sandra säger:

Glad jag blir för eran skull =) <3

2009-11-20 | 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback