6 Månader :)





Bilder säger mer än tusen ord.

dag blev min prinsessa 6månader. Tiden år så himla fort, jag hinner verkligen inte med. Dagarna är helt underbara, även fast det ibland är kämpigt. Men hon är mitt allt & jag älskar henne över allt annat. Jag är världens lyckligaste att jag har dig Novalii.

Sofia kom hit förut med ett 6månaders packet till Novalii. Hon skänner bort henne :) Men vad glad hon blev, jätte roligt att öppna paketet verkligen, men jag snurrig som jag är glömde ta kort på henne, men fick ett par på henne nu när hon myste med giraffen. Det kommer bli hennes favvo :)

Nu sover snuttan. Jag ska strax krypa till kojjs med ! Det behövs, helt slut efter gårdagen :/ Nehepp, inget mer vettigt att skriva om. Godnatt Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Grattis till lilltjejen som inte är så liten längre. :)

2009-11-18 | 10:54:02
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Fotograf Emma Larsson - Vinn en fotografering säger:

Åå så mysig giraff, sån vill jag oxå ha i sängen=) Grattis till tjejen=)

2009-11-18 | 12:02:22
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Pillan säger:

visst är det lite skrämmande att det går så himla fort?

tycker det känns som att det inte var längesen du satt och blogga om graviditeten.



Men ni får nog se upp sen när hon blir tonåring för hon kommer nog bli populär bland killarna=)

Blir hagelbössan som ricke brukar säga sen när wilma blir stor för och skrämma bort killarnahaha

2009-11-18 | 12:09:14
Emma säger:

hon är stor tjeja nu =) sötnosa !

2009-11-18 | 13:14:03
Bloggadress: http://emmatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback