Allt & ingenting


Underbar.

Ännu en jobbig morgon. Men ändå helt underbar.. Svåra beslut, det är vad jag står inför. Från & med nu ska jag sluta bry mig om vad andra tycker om tänker om mig & mitt liv & göra det som känns bäst för mig själv helt enkelt. Jag har hela livet framför mig, men kanske inte samma chans? Det vet man aldrig. Jag kommer återkomma mer om detta när jag vet helt säkert vad jag vill. Men jag hoppas att mina vänner & familj finns där, i vilket beslut jag än väljer att ta? För jag behöver er, mer än ni någonsin kommer förstå.

Förövrigt idag, Novalii sover & jag sitter här & slappar. Johanna skulle höra av sig om en stund & Sandra skulle titta förbi oxå. Min pojke är & byter till vinterdäck på bilen, vilket verkligen behövs. Vi fick låna mammas bil imorse, vågar inte åka med sommardäck, dessutom är det väl olagligt i detta väglag?

Igår va jag med JohannaO till blomsterlandet, vi hade jätte trevligt. Gick där inne & pyssla lite & fundera hur man kunde göra iordning olika vaser med blommor osv. Haha mycket skratt blev det oxå, och jag mitt pucko glömde plånboken, men som tur va hann vi inte utanför dörrarna. Typiskt mig :)

Ne nu ska jag sysselsätta mig med något annat. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Jag finns här, det vet du! <3

2009-11-05 | 12:57:29
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
sandra säger:

jag finns för dig o kommer alltid o göra :) <3

2009-11-05 | 13:11:32
Jullan. säger:

Raring, du ska alltid gå efter ditt hjärta ! Det blir bäst så, vilket du har lärt mig ! :)

Du har alltid funnits för mig, och gjort vad du kunnat därför vill jag att du ska veta att jag alltid finns för dig. <3

2009-11-05 | 15:22:51
Sofia säger:

Jag kommer alltid finnas för dig och stötta dig de vet du! Du betyder massor för mig gumman! <3

2009-11-05 | 16:25:39
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Emma säger:

Jag kommer alltid att finnas här. Det är bara att du säger till om du vill prata eller behöver hjälp med något. Jag ställer upp 100%. <3

2009-11-05 | 20:13:46
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback