BLÄÄ


Känner mig lite smått irriterad på bvc. Va nere på läkarkontrollen senast för en vecka sen. Då prata jag med dem, för att jag hör på nyheterna att dem nu vaccinerar barn under 3år. Då säger dem till mig att dem inte gör det, och att ja inte ska lyssna på allt som sägs. Tydligen så ändrade dem sig jävlig fort, för nu är det massor barn som ska vaccineras. Störigt.

Ännu ett fuckat beslut. Min hjärna kokar över, vaccin eller inte till Novalii ! Bajs på allt. Omogen jag är, men jag orkar inte..

Ha en bra dag

Kommentarer
Carro säger:

Det blev väldigt snabbt bestämt av läkemedelsverket om det skull vaccinera barnen under 3 år, jag tog min spruta i tisdags i förra veckan, om det var torsdagen eller fredan som det bestämde att de skulle börja vaccinera de små barnen from denna vecka, Felicia fick sin spruta i tisdags, och ska få sin 2a om 3 veckor, känns bra att hon har fått den, då jag vet många som har blivit så dåliga i svininfluensan.

2009-11-19 | 19:57:11
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/
Sara säger:

Dom bestämde det jättehastig så dom på bvc hade inte fått uppgifter om att dom skulle vaccinera dom små då.

Jag tycker det är jättesvårt också.

Hoppas det löser sig för er:) Kram

2009-11-19 | 21:56:44
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

Ja tycker du ska vaccinera dig och Novalii, inte bara för eran skull, utan för andra oxå :) Då har liksom ni gjort va ni kunnat.

2009-11-19 | 23:32:58
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback