Blähä


Legat hela natten & kännt ångest inför den där jävla svininfluensan & det där jäkla vaccinet ! Fytusan. Nu läste jag någonstans att dem ska börja ge Bebisar från 6 månader. Men Novalii ska fasen inte ha det isåfall, då tar jag det. För hon ska fan inte ha några sjukdommar. för det är precis vad man kommer få av det där ihopjoklade skiten & som dem rört ihop på 1timme eller nått. Det är bara välja mellan att bli sjuk/kollapsa i svininfluensan eller i vaccinet. Det är så det känns. Gu vilka alternativ man har.. Spelar ingen roll om ni skriver att jag är egoistisk som bara tänker på mig själv nu när jag har barn & inte vill ha vaccinet, jag vill inte ha NÅGOT. Usch va dåligt jag mått inatt. Dem säger att svininfluesan inte "började" hos någon, utan att det va någon som spred viruset, hmm då börjar man undra hur det är egentligen. Har dem gjort ett vaccin som är fuckt up, bara för att man ska bli sjuk & dö lr!? Dem hade ju stoppat vaccineringen i ett land, varför? Varför har dem stoppat det där egentligen, får vi veta det lr? Néj.

En annan sak är att Daniel inte hittar alla filmer på Novalii som vi spelat in sen hon föddes & det gör mig så besviken & ledsen. Jag hoppas innerligt att dem kommer fram, annars försvann dem väl i flytten :/ Suck. Filmerna är ju roligt senare, både för våran & hennes del!

Nee nu ska ja ta min lilla dam här & se om hon vill mysa lite :) & glo på nyheterna, hmm mindre roligt. Men vad gör man såhär tidigt haha. Ha en fortsatt bra dag. Mvh Josefine


Kommentarer
Madde säger:

jag är oxå så jävla osäker i det där så jag ska oxå skita i den, känns bäst så faktist. För när dom inte är säkra själva om skiten så!

2009-11-03 | 09:15:38
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Maria säger:

Ja va med jätte osäker men ja tar de för Elias skull. Känns bäst så.

2009-11-03 | 11:30:48
Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/
Laila säger:

Jag är jätte osäker på vaccinet.. Ärligt talat så dör jag hellre av influensan än vaccinet.. Finns för lite studier på vaccinet för att jag ska våga ta det..



Det är 2100 som har insjuknat av influensan, bara 6 har dött..

Vaccinet är det redan 4 st som har dött av, och det gör mig väldigt osäker om vaccinet bara är nått ihop blandat skit som dom tror funkar..

2009-11-03 | 13:06:33
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Jullan säger:

Helt rätt !

Jag vetitusan om jag vågar ta det jag heller, känns skumt på nått sätt :S

Känns som det kvittar om man tar det.

Puss gums.

2009-11-03 | 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback