Bra.



Novalii sover nu & jag sitter & läser slutet på twillight boken. Försöker få tag i filmen, måste bara se den :) Hoppas den är lika bra som boken. Men tror jag kommer få filmen senare av mammsen. Skulle dit vid klockan sex.

Dagen har knallat på, novalii och jag vaknade elva, vilken sovmorgon va? :D Det va hur skönt som helst. Massa gosekramar till min novalii som lät mig sova så länge. Sedan gick vi upp, jag gav henne gröt. sen knalla vi hem till mamma & hon bjöd mig på mat, sen blev det en promenad. Inte så vidare skönt i regnet, men ändå skönt att komma ut.

Ikväll kommer nog Sofia hit, vi skulle ha "tv" kväll, massa & så på ikväll, bonde söker fru, oskyldigt dömd, paradise hotell? tror ja. haha. Jaja nu ska jag forsätta på min bok. Återkommer. Puss

Kommentarer
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

twillight filmen är BÄST :) Du kommer inte ångra dig efter att du sett den :D Längtar efter tvåan nu :)

2009-11-18 | 19:01:12
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback