?!?


Sitter & tittar på Nyheterna i brist på annat. Iallafall så sa dem nu att dem ska börja vaccinera alla barn, även barn under 3år. Så nu står ja inför ett dilemma. Hur ska jag göra. Hur ska ni andra göra, ska ni ge era små sprutan? Jag menar dem sa att om gravida tog sprutan, så visste dem inte biverkningarna på fostret. Att vaccinet kunde leda till hjärnskada, eftersom hjärnan utvecklas. Men det gör den väl även när bebisarna är 6månader bara?

Inatt somna jag runt 00.30 & Novalii skulle promt upp klockan 07.00 ! Uh jag känner mig helt lost. Skulle vilja sova hela den här dagen känner jag, Man blir ju även lite små depp av vädret, vilket inte gör saken bättre.

Ikväll Kommer tjejerna hit tror jag. Då blir det lite grönsaker & dipp & & maasssa prat framför Idol :) Ja tror det kommer bli hur trevligt som helst.  Nehepp, lite frukost kanske, är inte ett dugg hungrig. Men måste väl börja sköta mina matvanor lite antar jag ! Återkommer, Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback