:)


Jag la Novalii runt sju, och hon somnade konstigt nog. Men iallafall så råkade ju jag slumra till en timma oxå, så jag är inte det minsta trött nu :/ Suck. Men ska ändå göra mig klar för natten nu & slänga mig i sängen & läsa min bok, den är grymt bra :) Så får ja se när ögonen sviker :)

Imorgon kommer Daniel hit igen :) Har inte sovit med honom hmm sen? Minns inte. Men jag hoppas han stannar kvar, har saknat honom. Det är skönt att vi har fått det så himla bra sen vi flyttade isär, och får egen tid, det vi verkligen behövde. Får se hur länge vi bor isär. Tills vi känner att vi är redo igen, från min sida så känns det jätte bra nu. Men vill inte hamna i samma sits igen, så nu får det vara såhär ett tag.

Imorgon är det Fars dag. Ska ialf ringa till pappsen :) Sen runt två så ska vi iväg till Mormor & morfar på en fika. Är skönt & komma iväg & göra lite. Usch jag måste verkligen spara pengar efter jul, till ett körkort, för nu känner jag verkligen att jag vill ha ett & det är behövligt. Så att jag kan ta mig vart jag vill & så att jag & Novalii kan hitta på saker bara vi två.

Jaja, nog om mig. Nu ska jag hoppa i sängen, hoppa? Hmm. Jaja lägga mig i sängen :) & läsa mig bok. Ha en fortsatt bra lördagskväll. Puss Josefine


Aw, min prinsessa 2 dagar gammal. Så liten, tiden går så skrämmande fort! Jag älskar dig stumpan. Mamma vore ingenting utan dig. <3


Kommentarer
Fotograf Emma Larsson säger:

Vad läser du för bra? Jag tycker du ska låta det ta den tid det tar, om ni har det bra nu när ni bor isär, låt det vara så då.

2009-11-07 | 23:36:55
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Zarah säger:

Ja man har ju det, önskar man kunde lita på forskarna :/, då hade valet blivit mycket lättare.

Men inget verkar ju lätt har i livet :/

2009-11-08 | 15:44:24
Bloggadress: http://zimplyfactz.blogg.se/
Jullan säger:

Glad för er skull, att ni fått det bra igen :)

det tar den tid det tar, huvudsaken är att ni fått det bra igen :)

Puss !

2009-11-09 | 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback