;(


Nu vill ja bara må bra igen. Är svimfärdig varje dag nästintill. Det är pest & pina att må såhär. Tur att Daniel har frivecka, för jag skulle inte klara av att ha Novalii ensam nu.

Jag gör ingenting om dagarna, ligger mest i soffan/sängen. Har ingen ork till någonting. Har varit nere hos Daniel nu i 2 dagar & blivit lite ompysslad, fått mat osv. Skönt !

Va med Novalii till bvc igår, och skruttan hade bara gått upp 200gram. Usch, så nu har vi börjat med ett mål välling, sen ska jag försöka få ordning på maten lite bättre, men det är så himla svårt när hon blir förstoppad så lätt :/ Stackars liten. Ne nu har jag ingen kraft att sitta här mer. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
sandra säger:

Usch låter inge vodare :/ hoppas du mår bättre snart <3 Har försökt o ringa dig i typ tre dagar men inget svar :/ du kan väl höra av dig! Pusss

2009-11-12 | 11:24:36
Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Usch då :( Ha lite rapsolja i flaskan, välling/ersättning. Det gör susen! :)

2009-11-12 | 11:34:38
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Madde säger:

Hoppas tiden går fort så den värsta biten är över sen!! Puss

2009-11-12 | 11:58:45
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback