Fredagskväll..


Sitter hemma hos Daniel nu, stoffe är här med. Trevligt med lite sällskap :) Har käkat potatisgratäng & kött, Daniel åt lax :) Har även kollat idol. Och jag blir alltid lika chockad av Erik & Toves uppträndanden, så grymt bra. Och för del åldern. Om inte dem två står kvar sist så vet ja inte hur det slutar :D

Kom lite snö förut, men det försvann lika fort som det kom. Får gärna komma lite nu, skulle va hur mysigt som helst :) Ska köpa en pulka till Novalii, som ja kan dra henne lite i, haha. Nu sover snuttan, men ska strax väcka henne för en slurk välling. Eftersom det funkade så bra igår kväll & hon sov så pass bra, så verka hon jätte nöjd med det.

Hade velat gjort någonting ikväll, men eftersom jag mår so jag gör så får det vänta. Imorgon bär det av in till sjukan, mindre roligt :/ Fick dessutom hem en sjukhus räkning på 3oo kr, för ett ynka litet besök sist. Hur kan det va så sjukt dyrt? Fick inte ens betala så mycket, då på förlossning, låg inne 4dagar då. jaja.

Det är lite roligt att jag har så pass många läsare som jag har. hör titt som tätt om folk som läser min blogg, som jag inte ens känner eller har en aning om. Men alltså inte vågar ge sig tillkänna. Men det är kul att ni läser :) Min mamma fråga mig om det inte känns konstigt att hänga ut sig så pass mycket som man gör i bloggen. Visst vissa saker kanske man ångrar lite efteråt att man skrev, som ja kanske borde hålla inom mig. Men jag skriver om min vardag, mest om Novalii, mina nöjen & allt vad mitt liv innebär. Och skulle de nu va så att någon inte tycker om det, så läs då inte. Bloggen är nog ett sätt för mig att rensa tankarna lite, men oxå ett nöje, satt och skumma igenom min graviditet häromdagen. Eftersom jag skrev nästintill varenda dag då. Och sånt är kul, att ha & se hur man mådde :)

Men nu ska jag nog ta & vara lite social. Ha en fortsatt bra fredagskväll. Puss Josefine
Nå, lite positivare är jag väl ändå? ;)



Kommentarer
sandra säger:

pusss på dig gumman =) <3

2009-11-14 | 02:49:56
Sofia säger:

Du är underbar gumman! <3 Så vacker!

2009-11-14 | 11:33:33
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
linn säger:

helt sant, folk har gnällt på mig oxå angde jag skriver, men de är ingen som tvingar dom att läsa, dom kan inte låta bli bara, allt bra annars? kram!

2009-11-15 | 13:24:12
Bloggadress: http://linnsssan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback