Godmorgon


Sofia va här igår kväll, vi laga god mat & kollade på tv, eller ja, pratade mest :) Sedan runt halv elva åkte hon hem, jag gjorde ordning mig inför natten, hade bestämmt mig för att sova. Men så tog jag in datorn i sovrummet  dum som jag är & slängde på Twilight. Kunde bara inte låta bli att se den, den va riktigt bra faktiskt. Ser fram emot den andra, new moon. Uhä, somnade 3inatt, men jag är skapligt pigg trots allt, tröttheten kanske kommer senare.

Jag hoppas Daniel kommer hit ikväll efter han slutat jobbet. Har inte träffat honom sen i måndagsmorse, börjar få lite Daniel abstinens känner jag :) Tror Novalii saknar honom med för den delen.

Jaja, nu ska ja ta en gnällig liten unge här :) Ha en bra dag. Puss Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Jag hade jätte mysigt och trevligt! :) <3

2009-11-19 | 10:39:19
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback