Helgens bravader..


Kort om helgen.

I fredags så åkte jag med Johanna & Sandra in till stan, shoppade lite inför gårdagen, färgade även håret :) Hade velat haft det lite rödare, men ska färga om nästa månad :)

Igår blev det dubbeln på hotellet. Först gott dricka & käk hos Johanna, som vanligt så va det roligast innan ! Hotellet va skit, för mycket folk & en förjävla jobbig huvudvärk. Så det blev inte mycket dricka för min del igår, kanske bra det, med tanke på att mamma kom hit med Novalii vid elva imorse, då är det skönt att inte vara bakis. hehe.

Påvägen ut såg jag Daniel med massa folk runt omkring, då hade det kommit fram, ursäkta, men en jävla utlänning & skulle ha Daniels pengar, då han sa nej så fick han sig en käftsmäll. Som bröt näsan & förlytta benet.. Så nu ligger han här, svullen som attans & har skit ont, väntar på att sjukan ska ringa, så han får komma in till Linköping & lägga näsan till rätta så benet kan läka. Fysatan så arg jag är, det finns fan människor till allt. Hoppas dem får tag på idioten, såklart har Daniel anmält honom..

Idag är det slappar dag, Novalii & Daniel sover för tillfället. Jag funderar på att ta mig en dusch nu, så man vaknar till liv lite, är ganska trött efter gårdagen.

Jaja, ha en fortsatt bra Första advent :) Puss

Kommentarer
Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Men för fan :O vilka jävla idioter!!

2009-11-29 | 15:44:51
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
*****Fotograf Emma Larsson***** säger:

Fy vad hemskt, idioter finns det gott om! Det hände visst mkt på Finspång igår.... som vanligt! Usch vad hemskt att våra små barn ska befinna sig där om några år.....=/

2009-11-29 | 16:01:44
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Pillan säger:

men shit vilken jävla idiot

2009-11-30 | 10:28:56
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Sara säger:

åt helvete med den utlänningen!

2009-12-01 | 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback