Lördag


Lördag, skönt som attans, men egentligen som vilken dag som helst för mig :) Men ändå. Daniel, jag & Novalii ska hem till mamma & Hampus snart. Ska käka lite mat & baka pepparkakshus, haha får se om Novalii river huset ;) Skulle gjort det igår, men kom inte hem från stan före åtta. Så det får bli idag :)

Ska oxå låna 3:e boken av twilight. Fastna för dem totalt ! Hmm nu väntar jag på att Daniel ska komma hit, han skulle ner till Finspång & handla lite smått & gott till mig, nevars, har ju slutat med sötsaker. Har gått ner 3kilo på 2veckor, så ja känner mig ganska duktig :) Men han ska iallafall köpa pepparkakshus osv, ska ta med mig kameran & ta kort när Novalii pysslar sen, haha hon är ju inte direkt försiktig, så huset kommer väl, hmm inte se ut som ett hus :)

Fixade även barnvakt till nästa helg tjejor :) Så då blir det dubbeln på hotellet? Ser fram emot det. Ha en fortsatt bra helg.

Hejhopp. Josefine

Kommentarer
sandra säger:

Häärligt gumman =) då blir det party o en super kul kväll =) <3

2009-11-21 | 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback