mys.


Kände inte att det va tillräckligt många som va nyfikna av att veta någonting åt mig. Så, hade det varit fler hade jag väl varit mer motiverad till att svara :) Men nu skitsamma.

Gårdagen va hur bra som helst, Novalii sov hos sin farmor inatt, så Daniel & jag åkte in till stan & käkade på resturang, riktigt gott. Som efterätt beställde jag friterade bananer & glas, det va nog det godaste, gottegris som jag är ;P Dessutom kändes det hur bra som helst, och få sitta där i lugn & ro & bara prata om allt & ingenting, få känna sig som Josefine & Daniel, o inte mamma & Pappa. Efter det så blev det bio, zombieland, ja daniel valde filmen, hmrf. Den va väl sådär :) Men dem filmerna ja ville se kommer inte ut fören nu i November. Så ja få vänta :) Sedan efter bion åkte vi hemmåt & sov till 11imorse, heeeeeeeeelt underbart. Har aldrig känns mit såhär utvilad.

Novalii ligger i sin säng nu & nannar, hon hade haft det jätte bra & varit jätte snäll hemma hos farmor, sovit hela natten osv :) Så det känns skönt! Ikväll blir det en film jag köpte förut & bara mysa. Ha en fortsatt bra söndagskväll. Puss josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Jag hade ingen fråga som jag kunde fråga. Vet de mesta om dig gumman! :) <3

2009-11-01 | 17:27:55
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Madde säger:

Låter som en toppen kväll :)

OCh freterade bananer får vi ta på en tjejkväll tycker ja :D

2009-11-01 | 17:53:22
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
sandra säger:

LÅter som en kanon kväll =) hoppas ni hade myyys :D

2009-11-01 | 19:36:47
Anonym säger:

2009-11-01 | 21:33:35
Johanna säger:

ååå jag ryser så fint det låter. Jag hoppas verkligen att allt löser sig. Låter i alla fall som ni haft en kanon "ensam" kväll. Sånna ska man värdera högt. Allt som är värt något är värt att kämpa för. <3

2009-11-02 | 10:27:39
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback