Sötnosa


Världens finaste tjeja <33 Som jag älskar mer än någonting annat!



Novis & Jag vaknade runt nio ! Sov 8timmar inatt men är ändå trött. Kan väl kaske bero på att mitt dagliga inatg av mat kanske inte är så stort just för tillfället. Novalii kryper runt i lägenheten nu, det är kul att se att hon kan ta sig dit hon vill nu. Dock kryper hon inte fram, utan drar sig fram haha. Men det är skönt för henne iallafall. senast för en vecka sedan låg hon bara arg på golvet när hon inte kom dit hon ville.



Gullunge :)

Ne nu ska jag göra iordning mig nått & äta, behöver lite frukost känner jag. Ser fram emot ikväll, hoppas någon kommer :) Puss&kram Josefine



Kommentarer
Sofia säger:

Så otroligt söt! :) Hon är duktig hon, krypandet kommer så småningom! Jag kommer gumman och jag tycker de ska bli super kul! :) <3

2009-11-25 | 10:27:21
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Sötast stan: :)

2009-11-25 | 11:08:59
sandra säger:

söötnosa =) Va jätte trevligt ikväll :) dom som inte kom missat nått! bra o roligt =)

2009-11-25 | 22:24:51
malin säger:

fy fasen vad söt hon är! :D sjukt fina ögon

2009-11-27 | 07:45:28
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback