Sovmorgon


Verkligen !

Novalii fick 200ml välling igår kväll vid elva, fast hon somnade runt åtta igår. Men kände att hon behövde en slurk innan vi la oss. Iallafall så sov hon till klockan 10.00 imorse. Trodde inte mina öron när Daniel sa att klockan va tio. Har fått sova runt 10timmar inatt. Helt underbart :)

Igår kväll kom Peder hit, till daniel. Är ju här för tillfället. Vi såg en film & hade det trevligt. Daniel uppskattade det verkligen, det va ju ett tag sen dem sågs & är ju trots allt barndomsvänner.

Idag börja vi med katrinplommon gröt, Novalii älska den & vräkte i sig en hel skål imorse efter att hon vaknat. Jag hoppas den gröten hjälper till lite mot hennes hårda mage, det sista ja vill är ju att behöva ge henne medicin. Har telefonkontakt med bvc fram tills nästa besök.. Har försökt med allt, massa päron, katrinplommon & äpplepureer, samt vatten & inget tyck hjälpa. stackars min tjeja :/

Idag känner jag mig bättre. Men nu har ja andra tankar. Tankar inför morgondagen vilket gör mig helt kluven, jag vet att jag gör rätt. Men jag mår mindre bra. Ne, nu ska jag göra mig iordning. Skulle behöva ta mig hem & tvätta lite idag. Får se om orken finns. Puss josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback