Tisdag

Idag böev det en lång promenad på 1½ halv timma med Johanna. Känner att ja måste röra på mig mer. Så det va skönt. Och till min förvåning när jag ställde mig på vågen idag, så nu är det 4- på 2veckor. I love it. Jag kan inte bli mer nöjd. Men mycket har ju med & göra hur jag mår :/ Men men.

Har nyss gett Novalii mat & badat henne. Jisses vilken procedur det är varje gång. Nu ska hon sitta upp när hon badar & plaska allt vad hon kan i vattnet. & så fort man tar upp henne tjuter hon. Men hon kan ju inte sitta där i hur länge som helst. Dessutom plaskar hon ner hela mig & hela badrummet :D haha.

Nu satte jag mig här & Novalii slutar aldrig förvåna mig. Hon sprang ut i hallen & tillbaks, hon kommer över alla trösklar nu. När hon kom tillbaks satte jag på musik & hon stallde sig upp & börja dansa hahaha :D Hon kommer bli som mig, älskar att dansa ;) Sötnosa.

Imorgon kl 18. Är det dax för "hälsokvällen".. Får se om någon kommer överhuvudtaget. Känns lite trist när alla säger -jag hade gärna kommit om jag hade pengar. Men ja menar man behöver inte handla något? Det är bara en kul grej, man kommer & kollar vad det är för produkter osv, Och framförallt Umgås. Men men.. Ska det va såhär, så blir det ingen mer gång.

Nu tillbaks till verkligheten, novis vill ha uppmärksamhet här nu :) Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Kan du fråga din mamma va den där drycken kostar? Minns inte vilken som va "god" men är sugen p en sån även om jag tyvärr inte kan komma då vi får främmande & givetvis klockan 18 också. Men jag hoppas att det blir fler gånger i alla fall. :D

2009-11-25 | 08:09:15
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback