Uppdatering

Va hemma hos mamma en sväng nu ikväll. Sandra, Sofia & Emma w va även med :) Vi fick se lite grejer inför morgon dagen ! Hon hade även fått hem Sminkboxen. Så nu får vi prova på allt smink oxå, så det ska bli kul & massa spa grejer ! Jag hoppas bara att det kommer några, så vi blir lite folk. Tråkigt och bara sitta ett par stycken.

Nu sover Novalii för kvällen, hoppas jag. Hon har varit lite små gnällig nu. Men ja ska väcka henne vid tio för en slurk välling iallafall. Tror hon behöver det. Har köpt GodnattVälling, ska se om hon sover bättre på det. Fast iofs har hon inga problem att sova slötjejan. Hon har inga problem att sova 10timmar i sträck. Hon vaknar aldrig på nätterna, hur skönt som helst :)

Nu inväntar jag andra Avenyn. Johanna & Sofia är här med & håller mig lite sällskap. Ha en fortsatt bra kväll. Puss Josefine

Kommentarer
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

godnatt välling ? Va är de ?

2009-11-24 | 22:12:03
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

hehe har inte hört talas om de :) Va är de för märke? Du måste tala om om du märker någon skillnad, för skulle behöva ge Milton någon kraftigare på kvällen, sista målet liksom.

2009-11-24 | 22:59:59
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback