Utvildad

Nu känner ja mig lite mer utvilad. Novalii vart jätte trött vid nio & somnade om & vaknade vid halv tolv. Så då fick jag några extra timmars sömn. Det kan behövas om det blir uppesittar kväll med tjejorna ikväll :) Nu ligger hon här & busar på golvet, kämpar såå för att ta sig fram, men det går inte riktigt som hon vill. Sötnosa. Då & då ger hon upp & lägger sig & tittar på tv:n istället. haha. Sötnosa

Ska ha hälsokvällen Ons den 25:e November klockan 18.00 ! Ni kommer om ni vill? Glömde oxå skriva att det är aloe vera produkter. Och att det är mamma som har det :) Hehe.

Puss Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Jag vill komma om jag inte behöver jobba! :)

2009-11-06 | 13:05:10
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
mamma säger:

tar med sminket också, om det finns nån som kanske vill testa en make up :).

2009-11-06 | 15:35:12
sandra säger:

det är bra marie =) hehe ska bli kul! jag kommer ialf =)

2009-11-06 | 16:07:08
Fotograf Emma Larsson säger:

Jaa, de är så härliga=)

2009-11-07 | 16:30:50
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback