Vart försvann glädjen?


Har så mycket tankar just nu..

Allt känns så enormt jobbigt. Att leva ensam är så himla mycket jobbigare än vad man tror. Iallafall när man inte är van vid det. Och att dessutom förlora sin "bästa vän", börni såklart. Det tog i hjärtat, de gjorde det verkligen. Tänker på honom varje dag, för han är en helt underbar hund. Men jag vet att han mår bra & det är huvudsaken.

Åter till verkligen Josefine.. Usch känns som jag lever i nån slags dimma just nu! Det är sjukt att man kan må så dåligt över ett djur. Han va min björn..

Novalii sover nu, idag va hon vaken till halv tio. Trodde aldrig hon skulle somna, denna dag har varit så himla lååång. Har kämpat mig igenom den. Det tär på mig att aldrig få sova ut ordentligt, har riktiga sömnproblem just nu. Tror jag skulle vara så himla mycket piggare, gladare, postivare & en bättre mamma om jag fick sova ut en natt. Det lär nog dröjja.

Blaha blahaa.. Vad ska jag skriva som är intressant, hmrf ni ser, va nog länge sen jag mådde bra. Har iallafall tagit mig råd & klippt mig idag, la även i en röd/brun färg i håret. Men ska färga om imorgon igen tänkte jag. Då mina slingor fortfarande syns. Morr.

Vi tänker på dig skrutten




:´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback