:(

Varit dålig på att uppdatera.

Här händer allt & ingenting. bor i Lotorp, trivs det gör jag. Men har det jobbigt iallafall !
La nyss upp min prins på blocket. Har försökt hitta ett bra sätt att lösa allting på men det går inte. Och jag har inte tiden för min älskling längre. Idag är ingen bra dag, skulle kunna gråta i en evighet känner jag. Men det är ju för allas bästa, vill ju att han ska få den tid han behöver, den motion & uppmärksamhet han vill ha. åh min älskade vovve ;/

Novalii då, hon kan sitta nu. Haha sötnosa. Får ta & lägga upp bilder på det så fort jag fått internet hemma. Sen dröjer det inte länge tills hon kan krypa. För nu drar hon upp bena under sig & upp med armarna, bara lite svårt o fatta hur hon ska komma framåt :) Sötnosa.

En kommentar är väl inte o räkna med nu när man inte uppdaterat på ett tag, ingen som läser lämgre antar jag.. Nu ska ja kolla igenom lite bloggar, det va som sagt ett tag sen.

Ha en bra fortsättning. Puss Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Gumman jag finns här dag som natt för dig. Förstår att de känns jobbigt, kommer sakna den busen jag med! :( Va duktig hon är snuttan! ses senare gumman! <3

2009-10-05 | 15:51:17
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Anonym säger:

Läser så fort det finns nåt att läsa....tänker på dej,hör av dej när du vill.......kram

2009-10-05 | 17:06:27
sandra säger:

Gumman då :/ jag hjälper dig med börni om du vill kan försöka ha honom så mykke du vill... kommer med sakna han massor om han flyttar :/ finns föt dig gumman <3

2009-10-05 | 21:35:26
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

hej hej ! ida har försökt att ringa dig ikväll angående börni. Hör av dig till henne .:) kraam

2009-10-05 | 23:31:55
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback