Fredag

Så har det gått några dagar sen sist.
Den här helgen blir lugn. Laddar inför halloween kvällen med tjejerna nästa helg. Det kommer bli kanon kul. Känns riktigt roligt att vi tjejer fortfarande håller ihop & träffas då & då, skulle ju inte skada om det va oftare :)

Jahopp igår fick vi åka in till bvc. Novalii hade blivit förstoppad & vägrade äta. Dem sa att det va tur vi kom in ! Så hon fick lavemang, heter det så? Jaja. Usch va ledsen hon blev. Snuttan ;(

Idag mår hon iallafall hur bra som helst. Vi gav dock ingen gröt idag. Kände att hennes mage behövde komma igång lite först. Men antagligen så är det för att vi börjat med mat osv nu. Hon får ersättning, gröt, ersättning, barnmat, ersättning ! Men det va kanon bra för henne, för denna gång hade hon gått upp 1kg på en månad, till skillnad från dem 100gram hon gick upp förra månaden :S Jaja nu skriver ja bara på om massa gojjs.

Idag ska Novalii med Pappa Daniel in till Linköping & gå på biltema & Ikea :) Själv ska jag vara hemma & tvätta, min tvättkorg är typ överfull. Så då är det bra att Daniel tar med sig henne, så jag kan tvätta i lugn & ro.

På söndag ska Jag & Daniel få träffa Börni en sista gång innan han flyttar upp till Dalarna. Åh stora tårar rinner nerför min kind. Men jag vet ju att du har det bra hjärtat <3 Jag tänker på dig varje dag.




Kommentarer
Sofia säger:

Det kommer bli jätte roligt med våran halloween kväll! :D stackars Novalii! :) En liten solstråle är hon! :) Kan tänka mig att de kommer bli jobbigt. Finns här och stöttar dig till 1000. Puss<3

2009-10-23 | 12:15:43
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Jessica säger:

Jobbigt med förstoppning för sötnosen! Hoppas det gav med sig med lavemanget. Ang. saknad av Börni så förstår jag till fullo även vi tog beslutet att omplacera vår bebis för 1,5 år sedan.. saknaden finns fortfarande men som sagt var deras bästa går framför ens eget ego. Sköt om dig Jossan! Kram

2009-10-23 | 20:19:23
sandra säger:

kommer bli en kanon kväll nästa helg =) hoppas verkligen börni får det toppen bra =) <3

2009-10-24 | 02:18:14
Bullmamma säger:

Namen det var mig en godin till hund! Kan det vara så underbart så att det är en Grandis? Sådan vill ja med ha! ^^

2009-10-30 | 00:53:36
Bloggadress: http://klarhaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback