Fredag


Uhä vilka sov vanor Novalii har fått sedan hon va sjuk. En riktigt nattuggla & morgonpigg tjeja.. Vilket är tvärtemot mig. Jag sover gärna så länge som går :) Men nu så efter en timmas gråtande sover hon, vet inte riktigt va det är med henne, antar att hon är trött, då hon varit vaken sen halv sex imorse.

Så nu är det fredag, och jag känner bara för att göra något kul. Då jag haft Novalii i 3 veckor, så känner jag att jag skulle behöva lite egen tid, och unna mig något. Så jag hoppas Daniel ställer up & tar henne nu på hans frivecka, eller iallafall några dagar. Missolka mig inte, för jag älskar mig dotter & vill inget annat än att vara med henne, men för att vara en "glad" mamma så tror jag att man behöver tid för sig själv & göra det man vill, ensam..

Skulle vilja träffa Börni gubben.. Men det skulle bli lite konstigt för honom, då skulle han nog inte fatta någonting, med tanke på att det bara va en & en halv vecka sedan jag sålde honom. Men usch vad jag saknar honom. Skulle bara vilja krama om honom, bara mysa ! "/ Skrutten..

Jaja, nu ska jag nog ta mig lite frukost, om det finns någon här vill säga ;D Inte mitt kylskåp.. :D
Puss Josefine

Kommentarer
sandra säger:

Klart du måste ha egen tid oxå gumman.. hoppas vi kan komma på nått roligt att göra :) <3

2009-10-16 | 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback