Godmorgon


Idag har jag ringt & styrt med det som behövdes uträttas. Tog ett beslut, som jag överhuvudtaget inte vet om det är rätt? Usch det här gör mig svag. Jag vet varken ut eller in. Tänkt om någon kunde ta alla beslut åt en, va lätt allt skulle vara. ÅNGEST ! Men jag tror iallafall att det måste bli såhär nu, det är inte bara mig det handlar om, jag måste tänka på det. Allt ska vara bra innan det känns rätt.

Jag sitter & tänker, tänk om hela tiden. Tänk om det varit för några månader sen, tänk om allt vore bra. Tänk om det kommer bli bra, då kanske det här är fel? Det märks. Men just nu, känns det här rätt.

Novalii busan sover nu, hon vaknade 07.30, men nu så vart hon grinig igen, så gick in & la henne & hon somna som en stock. Jag ska nog göra mig iordning nu. Ska ta en långpromenad ner till Finspång & tillbaks med mamma. Kan behövas, frisk luft & motion. Blir ju 1mil om inte mer :)

Lördag <3

Kommentarer
Linda Olsson säger:

Åh, tack så mycket! =)

2009-10-29 | 15:49:50
Bloggadress: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Johanna säger:

Bara säga till om du vill ta en milar promenix, jag är gärna på. jag går ju alltid själv. :P Hoppas allt känns okej, trots allt.

2009-10-30 | 14:14:13
Johanna säger:

Bara säga till om du vill ta en milar promenix, jag är gärna på. jag går ju alltid själv. :P Hoppas allt känns okej, trots allt.

2009-10-30 | 14:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback