Jobbiga tider


Natten har varit pest & pina. Har inte alls kunnat sova, bara legat & vridit & vänt. Jag saknar honom. Tyckte att jag hörde om honom snarka, slängde en blick mot mattan han alltid låg på. Men ingen Börni där ;/ Jag hoppas han får massor med kärlek, för det har jag alltid gett honom. Det som gör mest ont är när jag tänker på om han saknar mig? Daniel sa - för fan det är en hund. Då sa jag - Människans bästa vän.. Jag skiter fullständigt i vad andra tycker. Han va min & betydde massor. Fanns inget mysigare än när han skulle upp & ligge i knät & bli klappad. Han trodde ju han va en liten pappilon, ursäkta stavningen.. Vet inte hur det stavas. Skiter i vilket. Så grymt tomt det va när jag gick upp imorse, inget svansande runt benen, ingen tiggande hund vid matbordet, ingen morgonpromenad.. Suck. Han har lämnat ett stort spår den björnen. <3

Funderar på att ringa ner & boka en tid för klippning idag. Mitt hår ser ut som svinto & jag har nog tappat mer än vad som sitter kvar på mitt huvud. Antingen hormonerna efter fl, eller näringsbrist. Har iallafall börjat med vitaminer igen, lika bra & vara på den säkra sidan. Fick näringsbrist när jag va liten, tappade håret fram, så jag va flint :D Sen fick jag lösa tänder, inget vidare.. :S

Novalii sover nu, efter & ha vaknat åtskilliga gånger inatt. Usch ja känner mig som ett vandrande lik. Skulle behöva sova egentligen. Det tär på krafterna att leva ensam med en liten tjeja.

Försöker lägga in bilder från min kamera på datorn, men det tycks vara helt jäkla omöjligt. Har väl hänt något skit med den där skitkameran. Tycker verkligen den är skit, bara krånglar hela tiden. Blää. Ne nu ska ja göra nått annat. Ha en bra dag. Puss Josefine


Kommentarer
sandra säger:

exakt hunden är människans bästa vän <3 hoppas han verkligen får det bra..

2009-10-07 | 10:45:26
Sofia säger:

gumman du vet att jag ställer upp i vått och tort, bara att du hör av dig! :) Finns här för dig raring! Du är min bästa vän! <3

2009-10-07 | 11:11:28
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback