Mor&dotter


Då börja dagen då jag ska sluta käka massa sötsaker. Så från & med idag fram till Julafton. Jag klara ju en månad förra gången, så varför skulle ja inte klara två nu. Kommer nog gå kanon bra :) Här behövs det ta bort några kilon.

Så vad ska man göra idag då, fredag? Precis som vilken dag som helst för mig. Mamma skickade ett mess & frågade om jag ville komma & käka där senare. får se hur jag gör. Skulle vara trevligt, men känner mig inte så trevlig av mig idag. Uhä.

Tog lite kort på mig & novalii, men misslyckades hela tiden. Ja menar att hålla i en liten sprallig tösa & samitidigt en stor klumpig kamera är inte det lättaste. Men men lägger ut en bild ialf. :) Jag älskar dig hjärtat <3

My Feelings For You Are Forever


Kommentarer
Nettan säger:

Fina ni är på kortet tsm =) Hoppas allt är bra!?

2009-10-11 | 09:15:11
Bloggadress: http://busbrud.blogg.se/
sandra säger:

Jätte fint o gulligt kort =)

2009-10-11 | 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback