Novalii


Så har internet lagt av hemma oxå, så typiskt. Ska ringa telia & skicka tillbaks det där skit bredbandet & skaffar något nytt!..

Novalii har varit jätte gnällig nu några dagar & ätit kanon dåligt. Så nu inatt blev hon förkyld. Så antagligen är det väl feber osv som väntar igen, hrmf inget roligt med en ledsen liten flicka hela dagarna.




Här är hon iallafall lite glad snuttan. Sitter i sängen & pratar lite, klockan va väl runt tolv, & hon ville absolut inte sova. Busunge. Sötast är du iallafall, ingen tvekan om den saken <3

Saknar min Vovve massvis oxå, nu är det kvällarna som är jobbigast, då Novis sover Jag hade ju alltid börni där & myste med honom. Men nu är man ensam.. Usch. Men jag tror du har det bättre nu gubben. Du kommer alltid vara min ögonsten <3

Nehepp nu ska jag ta mig en matbit :) Puss Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback