sjukling


Stackars liten ;(

Vilken natt, Novali vakna runt halv tolv, och bara grät & grät ! Tog febern, sagt & gjort så hade hon 39 i feber, stackars snuttan. Då fick Daniel ta & åka med alvedon, för ja hade ingen. Sen somna hon väl runt 01, och vakna igen vid 03, sen 04 & sen 07.. Uh, jag är helt slut. Men jag förstår henne, hon vill ju ha nappen när hon sover, men det funkar inte så bra med en igentäppt näsa. Uh va jag tycker synd om henne. Nu sover hon iallafall, hon behöver nog sova ut lite, jag med egentligen. Men det är inte det lättaste mitt på dagen.

Idag skulle vi egentligen åkt ut till Daniels syster som fyller år, så att Novalii kunde få busa lite med sina kusiner. Men här blir det att stanna hemma. Trist ! Men men, bättre & va hemma så Novalii blir frisk fortare.

Ne om ja skulle lägga mig bredvid henne nu & vila lite iallafall. Ha en fortsatt bra dag. puss Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback