Vi


Har egentligen hur mycket som helst att skriva av mig. Jag känner verkligen hur det behövs. Men jag har fortfarande inget internet. Vilket känns lite trist.. Men men det är väl bara vänta antar jag !

Tiden går fort & novalii har redan börjat visa sig stark i mycket, hon står (Måste tillägga att det är kortkorta stunder med stöd) & nästintill står på alla fyra.. Hon käkar som en galning, och pratar precis hela tiden från morgon till kväll, hur gulligt som helst, men man blir lite små trött i öronen :D



Jahopp, idag har jag varit hos tandläkaren, intressant va? haha :D Fick en smärre chock, jag hade inte ett enda hål.. wei :) Gick där ifrån ganska stolt över mig själv att ja sköt mina tänder så bra. ler.

Nu sitter jag Hemma hos Daniel faktiskt. Vi har gjort iordning lite smarrigt gott inför filmen vi ska se nu. Så det ska bli mysigt ! Jaja. Ha en fortsatt bra kväll. Puss & Kram Josefine & Novalii


Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas det blir ni igen !

2009-10-22 | 09:04:52
Sara säger:

Oj vad duktig hon är, väldigt tidig.

Hoppas ni mår bra!

Kram

2009-10-22 | 14:49:51
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback