Beautiful day


Upp & Hoppa..

Mornarna börjar runt nio varje morgon nu, soooovmorgooon :) Novalii sover hela nätterna, kan det bli mer underbart?

Idag har pappa lämnat in min vita tv-bänk på lackering. Den ska bli svart, så den passar in till resterande möbler. Sen skulle vi måla vita väggar med fondväggar, hrmf så fick man inte måla. Så nu måste vi tapetsera skiten blähä. Måste ju hitta någon som orkar !

Idag ska vi ta itu med packingen här hemma tror jag, packa & börja små städa. Ska väl ha kvar det nödvändigaste, det man behöver för att bo här i 5 dagar till! Det ska bli så jäkla skönt att flytta..

Vad som händer sen, återstår att se :) Puss Josefine

Kommentarer
Emma säger:

Var för får du inte måla? Jag älskar att måla väggarna, har gjort det i nästan varje rum. Är så lätt att ändra då=) Är det till Lotorp ni ska flytta?

2009-09-10 | 10:43:43
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
evelina säger:

hoppas din flytt går bra & ni kommer säkert trivas ni två. mammor är starka :) lycka till!

kram evelina, Mirandas mamam

2009-09-10 | 10:47:40
Bloggadress: http://evelinaaaengstrom.blogg.se/
Jullan säger:

Tänkte, fråga min far ? :) Puss raring <3

2009-09-10 | 14:01:33
sandra Nilsson säger:

Min jonas hjälper dig garanterat =) det lovar jag hehe :) 5 dagar inte långt snart bor du i lotorp igen då =) kommer bli kanon bra =) <3

2009-09-10 | 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback