:)


Upp med humöret.

Dagen i sig har gått så jäääkla långsamt. Varit en himlans hjärnverksamhet där uppe i bollen idag ;P Men det är väl som i vanlig ordning.

Ska iallafall inte deppa, för jag & Novalii kommer nog få det kanon bra, har så många underbara vänner som finns där för mig i vårt & torrt! Och det uppskattar jag något enormt. Vill tacka Sandra idag med som tog sig tid för Novis & Börni en timma när ja åkte runt & kolla lägenheter ! Och för er som inte fattat än så ska jag & Daniel flytta isär, funkar inte längre.

Är sjukt trött nu, sovit 4timmar inatt på en tältsäng, som knaka förbannat mycket :D haha. Kunde ju inte ens vända på sig utan att väcka alla. Sen har Novalii varit en aning gnällig idag, men hon känner väl oxå nån slags oro. Men nu ligger hon & busar & pratar för fullt här på golvet.

Nehepp, ha en fortsatt bra kväll. Puss Josefine

Kommentarer
michaela, säger:

Vad tråkigt att höra, :( Men du och Novalii kommer nog klara er galant. Be strong!

2009-09-02 | 18:52:58
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Jag hade nog fattat, men fick inget svar från dig.

2009-09-02 | 18:58:09
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
pillan säger:

vad tråkigt att höra:( men ´som du skriver du har ju en underbar liten dotter..



kan ni inte komma hit och fika nån dag?

tänkte höra med Caroline också. vore jätte kul..Kram

2009-09-02 | 19:22:40
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
sandra Nilsson säger:

va så lite så :) haha aa sängen kbakar lite ;) <3

2009-09-02 | 20:14:56
Johanna säger:

Du är stark, starkare än många tror jag faktiskt! På fredag ska vi ha kalaskul & grilla & bara ha det bra & kul i goda vänners lag! Sköt om dig sålänge! Keam<3

2009-09-02 | 20:22:31
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Emma säger:

Vad tråkigt, men om ni har tagit det beslutet är det nog bäst, hoppas det kommer gå bra för er. Roligt om ni kommer till Lotorp=)

2009-09-02 | 21:26:07
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback