...


No commeents, dåligt på den fronten. Men iofs skriver ja ju inte om något vettigt. Haha vet att jag har sjukt många nyfikna läsare, som bara måste läsa nu när jag & Daniel gått isär. Daniel fick ett mess ikväll, haha va ja skrattade. Skumt va folk börjar höra av sig nu :D

God know we tried, to find an easyier way.

Nu ligger jag här bredvid mitt lilla hjärta som sover så sött. Tur att jag har henne, det underbaraste som finns. Hon har varit riktigt ledsen nu ikväll. Även fast hon bara är 4månader så tror ja att hon känner att det är som det är. Blir bättre efter flytt & allt, när allting lugnat ner sig lite.

Imorgon ska jag ner till vallon & hämta nyckeln, åka ut till Lotorp & visa lägenheten för pappa, så han kan räkna ut hur mycket tapeter vi behöver osv. Gick som sagt ner till vallonbygden & hörde om jag fick göra som jag planerat med fondväggar osv, inga problem, bara ja gör det snyggt! Haha kan inte bli annat när det är ja som ska bo där ^^ skämt osido..

Jaja, godnatt Josefine

Kommentarer
Sanna säger:

Hejsan! jag brukar kika in här ganska ofta. tyvärr dålig på att lämna kommentarer. Känner inte dit men fastnade på något vis för din blogg.

ser att du ska bli ensamstående mamma också. Tycker du är stark. Själv har jag samma planer på det jag också, haft länge nu. vågar bara inte riktigt ta steget. Så jag avundas dig!

2009-09-15 | 08:41:30
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Jag brukar skriva ibland :)

2009-09-15 | 09:05:24
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
evelina säger:

jag brukar lä'sa din blogg :) flyttar du in idag? eller ska nii bara börja tapetsera oså? kram kram

2009-09-15 | 09:43:53
Bloggadress: http://evelinaaaengstrom.blogg.se/
Maria säger:

Ja brukar läsa din blogg :) Roligt att se hur dom små liven utvecklas :)

2009-09-16 | 09:04:02
Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback