Fredagskväll

Mamma va här förut & hämtade Novalii, så hon ska va där ute tills Daniel hämtar henne sen, och Sandra va ochså här & hämtade upp Börni, han skulle få följa med ut till Igelfros, dem skulle gratta sandras systersbarn. Skönt för dem att få komma iväg lite, nu när jag är sjuk & inte har orken att ta hand om dem både. Jag är så himla tacksam över att jag har min familj & vänner som ställer upp hela tiden, det betyder otroligt mycket. Tack <3

Dessutom så ska Johan, min bror till min nya lägenhet & slipa imorgon, så att pappa kan tapetsera på söndag. Snällt att dem erbjuder sig. Jag hade ju gjort det om jag vore frisk. Som sagt tack ! :)

Som ni vet har Novalii knappt gått upp någonting sen senaste besöket på bvc för en månad sen. Så nu har jag börjat med Nan2 & purer, så idag har hon ätit 170ml var tredje timma & en liten burk pure, så nu jäklar ska hon väl ändå börja gå upp i vikt? Imorgon ska hon även få smaka på lite gröt till frukost :) Se vad hon tycker om det, alltid lika roligt att se hennes grimaser, vet ej hur det stavas, men ni förstår ni va ja menar :P

Blev ett skapligt inlägg ändå. Om allt & ingenting i princip! :) Ha en fortsatt bra fredagskväll. Det ska jag försöka ha ialf, knapra panodil, dricka varmt & ligga under täcket framför tv:n. / Josefine

If you thought that i was perfect
boy you were wrong.
Im far from that,
Look i know its no excuse but
Im only human and young at that,
And im gonna make mistakes
And hope you understand


Kommentarer
sandra säger:

så lite så gumman =) <3 hoppas du blir frisk snart så vi kan börja flytta dina saker =)

2009-09-19 | 02:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback