Gårdagen..

Sådär, kanske skulle sätta mig ner & unna mig lite egen tid. Skriva av mig lite o bloggen !

Gårdagen, börja med att jag gick ner till Vallon, skrev kontrakt på min nya lägenhet, så nästa vecka på tisdag får ja flytta, men blir nog inte flytt direkt. Va ju även på ödmans & hämta ut tapeter till sovrummet, till köket & vardagsrummet har ja inte hämtat ännu. Men gu va mycket det kommer va & göra. Jaja hoppas mamma, pappa & bror hjälper till så att ja hinner med. För den sista nu ska vi va ute ur den här lägenheten, Daniel flyttar ut till Viggestorp tydligen.

Igår kväll blev det en sväng till Ikea, jag, Novalii, Sandra & Jonas. Ja shoppa för mycket, som vanligt :) Blev en lampa, skohylla, tavla, grejer till köket & Ett gosedjur åt Novalii. Behöver ju lite grejer nu när ja flyttar eftersom hälften är Daniels.

Efter Ikea blev det Idol såklart ;) Och sen andra avenyn, som ja missa totalt. För ja hade en ledsen Novalii som va så ilsken igår kväll, ingenting passade. Tillslut somnade hon i mina armar, då gav ja henne till Daniel. Sen efter det blev det en lååång promenad på Sandra & Lindy, ja gick vid kvart i tio & va väl hemma runt tolv :D

Idag då, jaa nu såg ja att tiden är inne, hrmf. Har tvätttid klockan elva, NU! Blää. Känner inte för att tvätta, men efter tvätten blir det en fika med Sandra & Lindy på p2 tror ja :) ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
sandra Nilsson säger:

va ju bra sakr du shoppa ialf =) klart det blir en fika hehe är as varmt o fint väder ute =)

2009-09-09 | 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback