Jag

Nu ska jag leva dagarna som det vore mina sista. Leva livet fullt ut! Sluta deppa & försöka lägga dåliga minnen bakom mig. Kommer aldrig glömma, vem glömmer något som sårat? Men man får helt enkelt försöka lägga det åt sidan & tänka på allt annat som är underbart.

Idag har jag inte gjort någonting, absolut ingenting. Bara suttit hemma & slappat fram tills nu, varit ute med Sandra&Johanna & gått en sväng, fått lite frisk luft & annat att tänka på. Imorgon ska jag ner tidigt till vallonbygden & skriva på kontrakten & jag hoppas att jag får nyckeln redan imorgon, att dem städat klart nu.

Idag har min mat bestått av 2 rostad mackor, Ujejuj stort. Har liksom inte haft orken till någonting. Ska strax lägga mig tror jag & sova. Ska ge Novalii ett sista mål inför natten först !

Vi alla gör väl fel val någongång? Vem är perfekt?

Godnatt


Kommentarer
sandra Nilsson säger:

alla gör fel nån gång.. hoppas verkligen att du får nyckeln imorn =) <3

2009-09-07 | 22:42:29
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Du måste äta gumman!

2009-09-07 | 22:51:42
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Ingen är perfekt, och vi alla gör fel i livet ! Liksom det hör nästan till. Men en sak ska du veta att du är en förbannat gó tjej <3

2009-09-08 | 14:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback