Lördag

Kom inte på någon vettigare rubrik. ;)

Idag är man lite små seg. Men inte så falrigt ändå, med tanke på omständigheterna :D Vill tacka tjejorna för gårdagen, hur kul som helst, ja jag skratta nog nästintill hela kvällen. Bäst va nog JohannaKratz dans, helt klockren ;)

Jag har fått en rejäl sovmorgon idag, vaknade runt halv tolv :) Nu kommer mamma snart, så jag ska göra mig iordning & följa med dem upp till mormor&morfar en sväng.

Daniel ligger jätte sjuk, med feber, hosta, ont i magen förkyld osv osv. Oså börjar ja tänka, tänk om det är svininfluensa. Uhää jag blir livrädd för tusan. Tänk om Novalii får något, tur att Novis sov hos sin mormor inatt. Ne det är bäst att hålla sig borta! Nu ska jag göra mig iornding.

Puss Josefine


Kommentarer
sandra Nilsson säger:

Tack själv =) va en toppen kväll igår!

2009-09-05 | 13:57:11
Johanna säger:

Tack själv. Jätte kul att alla kunde komma. :D haha ja min dans va så vacker. asg

2009-09-05 | 17:47:38
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Anonym säger:

Tack själv!!

2009-09-06 | 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback