Sick


Sjukare än igår. Har satt sig i luftrören på mig nu, men det är ju som vanligt. Läkarna kom ju aldrig fram till om jag hade förkylnings astma eller bronkit. Men jag hoppas jag klarar mig genom denna förkylning utan massa medicin. Brukar ju få luftrörsvidgande annars, pågrund av att jag inte får luft.

Den 26sep är det första dubbeln på hotellet, ser fram emot det. Har inte varit där sen innan jag var gravid. Ska bli kul & umgås med tjejorna osv, dansa lite ;D haha. Bara hoppas på att mamma kunde vara barnvakt, hon hade fullt upp den helgen.

Bvc med Novalii idag., får se om ja kommer kunna följa med, är inte så värst vidare pigg, vill ju inte dit & smitta ner alla små bebisar heller.

Bye for now. Puss Josefine

Kommentarer
Madde säger:

Krya på dig vännen!

2009-09-17 | 10:40:53
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Anonym säger:

DANSA som fan hahaha =) läängtar! kommer bli en lyckad kväll känner jag på mig :)

2009-09-17 | 17:04:38
Johanna säger:

Ska du med ut på hotellet? Hade med tänkt ta mig dit. :D

2009-09-20 | 19:57:05
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback