Sjuk mitt upp i allt.


Hej där, känns som jag är riktigt dålig på bloggfronten just nu, men som ni förstår så är det väldigt mycket nu.. Har varit i lägenheten nu 2 dagar i rad & målat klart köket, samt kört dit lite köksgrejer osv. På fredagskväll kommer vardagsrums & köks tapeterna upp, så då blir det att flytta in. För just nu är ja inneboende hos Sandra & Jonas ;P hehe. Det funkar inte riktigt att vara hemma just nu, eller hemma & hemma, mitt blivande hem är under renovering :D Men ja måste väl säga att jag känner mig ganska positiv ändå. Även fast jag har både vovve & bebis att ta hand om, inget körkort, så när man ska ta sig någonstans är det bara använda benen, lär ju gå ner i vikt nu..

Jag hoppas bara att jag klarar detta ansvar själv nu, Att sälja Börni är det sista ja vill. Han är ju min bjöörn :/ Tanken på att han skulle vara hos någon annan gör mig så ledsen. Nee ja ska fan klara det.

Påtal om annat så sitter jag hos Sandra nu, är sjuk, förkyld & halsont. Så här går ja på ipren ! Sandra har nyss bjudit mig på varma scones med sylt & ost & grejer, tur man har underbara vänner. Sandra har ställt upp på mig så himla mycket dem senaste dagarna. Det betyder enormt mycket. Och ett stort tack till dig gumman <3

 Puss Josefine

Kommentarer
Anonym säger:

ingen fara gumman. Klart jag ställer upp för min bästa Josefine <3 Ska hjälpa dig massa i helgen oxå så du kommer iordning :) men vi har ju haft roligt dessa dagar :) hehe!! <3

2009-09-17 | 17:09:02
Johanna säger:

Hoppas att du kommer in i nya lyan & att du trivs kanoners. :) Du fick ju en veckas lya här om du ville, då hade du haft nära till nya. men men, motion är ju bra som sagt. :D Hoppas att allt är bra för övrigt.

2009-09-20 | 19:55:21
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback