Sömnbrist


Nu kan jag inte sova, som i vanlig ordning. Får se hur länge jag orkar med dagar & nätter utan sömn, inte allt för länge. Vill bara kunna gå & lägga mig & somna, men det är lättare sagt än gjort. 

Brukar ligga & titta på det vackraste som finns, NOVALII ! Tänk att jag fått en sån underbar dotter. Finns ingen annan som jag älskar så enormt mycket. Hon är & kommer alltid vara det bästa som hänt mig. Vad hade jag gjort utan henne? Nu ligger hon här & sussar på soffan, ska strax bära in henne i hennes säng! :) Kanske gosa lite med henne först ! Mysunge. <3

Jaja, nu ska jag&novis krypa ner i sängen, förhoppningsvis somna nångång sen invänta morgondagen & se va den har att erbjuda :) Godnatt Josefine


Novis & Hennes favvo Bamse, som hon fått av sin Mormor.


Kommentarer
Johanna säger:

naaaw sötunge!

2009-09-03 | 07:33:48
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra Nilsson säger:

såå sööt =)

2009-09-03 | 08:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback