Tapeter


Har varit iväg med pappa nu på morgonen. Titta på lite möbler, hitta lite :) Kommer bli fint ! Sen åkte vi till Ödmans, för ja ville ju ha nya tapeter till lägenheten. Pappa sa - VÄLJ PRECIS VAD DU VILL. Jag sprang runt där inne som en hyr höna & ville ha allt fint haha. Så det blev jätte fin tapet till vardagsrummet & Köket. sovrummet har ja inte bestämmt ännu. Vi ska till lägenheten först & kolla hur många rullar som behövs. Vardagsrummet kommer bli vitt, med en svart, silvrig fondvägg, med blommor. Köket kommer bli vitt med en brun&guld randig fondvägg :) Kommer bli kanon snyggt.

Ikväll ska Novalii sova hos sin mormor. För jag & tjejorna ska ha tjejkväll ute hos Johanna i Lotorp. Ser fram emot det, kommer bli kanon trevligt känner jag på mig.

Nu ska jag ta mig något & äta. Återkommer. Puss Josefine


Kommentarer
sandra Nilsson säger:

kommer bli skita snyggt =) jag känner oxå på mig att det blir kanon ikväll =) <3

2009-09-04 | 12:25:18
Sofia säger:

Det kommer blir skit snyggt gumman! :) Säg bara till om de behövs hjälp jag hjälper till mer än gärna! :) Ikväll ska bli kanon kul! :) puss<3

2009-09-04 | 12:30:11
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback