Tjockis :D




En redig tjockis var ja där ett tag. Men nu så, nu börjar jag nå mitt mål. En bit kvar ! Nu ska ja kämpa vidare med promenader osv. Gick ett varv med Johanna&Sandra förut. va skönt, rensa tankarna lite. Så fort ja märker att jag har råd så blir det att börja träna med, får se hur det blir när jag flyttat till eget osv. Kostar ju lite att bo ensam.

Är glad att ja ändå haft så pass lätt att gå ner ändå, även fast ja sluta amma nästan direkt. nu har jag gått ner nästan 20kilo sen jag fick Novalii. Taaacka faan för det :) haha. Ne nu blir det sängen. Va bara tvungen att lägga upp skillnaden. Är så kul att kolla igenom alla bilder & se hur stor man egentligen va.

Godnatt

Kommentarer
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

shit vad du är smal :O väger du inget längre!!

2009-09-07 | 22:50:18
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
natalie säger:

Fy fan vem kunde tro att du precis fått barn :O Riktigt bra kämpat :)

2009-09-07 | 23:25:59
Bloggadress: http://nataliieb.blogg.se/
emma säger:

starkt gjort :) hoppas att man själv är lika stark själv sen:)

2009-09-08 | 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback