Uppdatering


Kanske dax för lite uppdatering. Har inget internet här i lägenheten ! Men på nått konstigt vänster så lyckades ja koppla upp mig iallafall. Men ytterst svag hastighet.. :D Ska fixa internet, men kommer nog dröja 2 veckor innan jag får något. Känner mig helt Lost från omvärlden utan internet haha :D

Nu är nästintill allt i sin ordning här. Väntar bara på soffan & en hylla. Sen ska lite tavlor & grejer upp, sen är det i princip klart. Känns skönt att allt ändå gick så pass fort. Jag kommer nog trivas här, känns som det nu iallafall. Fast vintern i Lotorp är väl aldrig rolig. Men jag, novalii & börni har ju sommaren att se fram emot :)

Jag har varti sjuk en vecka nu ungefär. Och nu är Novis genomförkyld. Hon väcker mig säkert 3-4 gånger per natt & är helt igen täppt i näsan. Så då får ja ge henne näsdroppar, så tar det typ en halvtimma innan hon somnar om, så ja här har man inte fått mycket sömn på ett par nätter.

Ser framemot lördag, då blir det förhoppningsvis hotellet ifall jag fick nån barnvakt vill säga! Så ska vi tjejer nog sitta här hemma först. Kommer nog bli kanon kul tror jag.

Vakna nyss av att solen lös in genom mitt mega fönster till sovrummet. Då blir man sådär lagom happy :) Nehepp nu ligger novalii & somnar här, då ska jag passa på & göra något vettigt. Take care, / Josefine

Kommentarer
Madde säger:

Roligt att du har fått flyttat in nu :)

Du surfar juh på grannens stolle ;P

2009-09-24 | 19:59:59
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Johanna säger:

haha, japps det är någon grannes IT du surfar på, Johannas kanske rent av. :P Så gjorde vi med i början. :D

2009-09-25 | 07:09:34
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback