Upp&ner

Borde ju egentligen inte sitta & skriva så mycket om sitt privatliv.

Men vad gör man inte när man blir sviken gång på gång? Usch. Speciellt av vänner, när man redan mår som man gör. Jag flyttar till eget den 15 september, förhoppningsvis innan. Det ska bli som en ny start, faktiskt! Stå på egna fötter igen, känna -ENSAM ÄR STARK!

Skitsamma. Har viktigare saker i livet att tänka på. Som min dotter Novalii, finns det något underbarare, svar nej! Har varit hos mamma idag med sandra & Johanna, mina enda vänner som ville komma & kolla va mamma hade för saker, vi handla nog en hel del. Lite skrubb, lotion, krämer, ansiktstvål & läppbalsam. haha. Blir bra sen när mamma gott sminkkursen, då blir det att beställa mer.

Novis har hostat hela dagen & tempen har gått lite upp & ner, får hålla lite koll på henne nu under natten, för idag har hon varit jätte gnällig, får hon mer feber så får ja ringa ner imorgon, eftersom hon hostar & har sig. blir orolig för minsta lilla.

Nu ska jag bädda ordning inför natten för mig & novis, mysa ner framför tv:n & "glömma alla bekymmer, för imorgon kommer nya".  Godnatt, Josefine


Kommentarer
Johanna säger:

Det va jätte trevligt igår. :) Ser fram emot nästa tur i Aloe Vera världen. :) Tror nog jag ska köpa sån där läskig dryck med. haha. :)



2009-09-07 | 07:29:18
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra Nilsson säger:

Stark är du gumman.. I know that =) mycket trevligt igår.. funderar med på att köpa en äckel dryck. haha ser fram imot make upp kvällen =) <3

2009-09-07 | 08:29:31
Madde säger:

Gu ja glömde helt bort det där.. sorry!

2009-09-07 | 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback