Ännu en ny vecka..


Sovit som en stock inatt, fick sovmorgon imorse med, underbart!

Fick ont i magen igår kväll igen, tror jag har fått en cysta i magen igen. Är jätte öm idag, känns som att det vrider & vänder. Vill absolut inte att den ska spricka som den förra, det gjorde ondare än att föda barn. Vilken smärta.. Funderar på om jag ska ringa in, så att dem får göra ett ultraljud. Men jag får se.. Dem säger att dem försvinner av sig själv, med man ska ju inte behöva gå runt & ha ont.

Slutade röka idag med, har velat fram & tillbaks i flera dagar. Men nu så, än så länge går det bra. Röksuget kommer till & från, ska införskaffa mig tuggummin & halstabletter & ta när skiten är som värst. Men ger jag mig fan på det här så klarar jag det säkert, bara jag inte får huvudvärk o annat skit. uhä.

Idag ska vi, eller idag va det tänkt att vi skulle köra ut all skit från andra lägenheten. Men karln ligger i sängen & gnäller något i stil med att - åh jag är sjuk, ja mår så dåligt, tyck synd om mig. Ungefär :D haha.

Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Härligt gumman! Lycka till massor nu! =)

2010-04-26 | 12:08:13
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
T säger:

Hej, ville bara säga att jag tycker att du ska ringa till kvinnokliniken och kolla upp ditt onda i magen. Jag har haft två cystor, och efter den första så sa min läkare att jag skulle höra av mig om jag började känna av något igen vilket jag gjorde. Var dock beredd på att du får stå på dig, för kärringen som brukar svara i telefonen därinne är elak som fan och vill helst inte ge en någon tid!

2010-04-26 | 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback