Dagarna flyter på..


Dagen har gått framåt idag,, och jag har mått ganska bra idag. Visst humöret går upp & ner som en jojjo, men jag överlever dagarna. Jag håller humöret uppe för min lilla tjeja.

Har fått en så fin ring av mormor idag, en guldring! Den kommer sitta på mitt finger hela mitt liv, eller så länge den håller. Har varit på viberga med mamma idag, handlade mat, blöjjor våtservetter osv för en månad till Novalii. Så smidigt & handla allt på samma gång istället för att små handla hela tiden..

Sitter och letar efter en cykel på blocket, det tycks bara vara skit där, eller så är jag lite väl kräsen & inget faller mig smaken. Har inte riktigt den ekonomi att gå & köpa mig en sproilans cykel för 4tusen. Dessutom fyller Novalii 1år nu 17maj, så presenter & kalaset går på lite. Måste iallafall ha införskaffat mig en cykel fram till Juni, då jag börjar jobba på viberga.

Ikväll ska vi mysa, familjen. Det blir att grilla fläskfile, göra klyftpotatis & någon smaskig sallad, köpte fetaost, åh man hör ju bara på namnet hur nyttigt det är, men det är grymt smarrigt att ha i sallad. Jaja, nog om mat. Sen blir det väl tv tittande för hela slanten antar ja, kommer nog sitta bänkad framför talang, höhö kul & kolla på ;)

nu ska jag avrunda här, behöver diska osv innan matlagningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback