Deppar dag..


Idag har jag varit nere på botten & vänt. Fy så jag har mått, jag avskyr dem här dagarna. Jag har drömt massor dem senaste dagarna. Mest om min familj, att Novalii är jätte sjuk osv. Och när jag vaknar upp har jag världens ångest & jag har aldrig känt så stark ångest förut. Jag tror inte man förstår, om man inte har egna barn.

Mamma fick komma hit förut & hämta Novalii, jag kände att jag behövde några timmar för mig själv. Har slappat i solen med mina fotoalbum, gått igenom bilder från förr, graviditeten & förlossningen & Novaliis år, det har lättat hjärtat. Att bara få vara själv, och tänka på annat gör mycket. Jag ska strax gå hem till mamma & hämta min lilla skrutt & ta en promenad, det gör nog gott.


Ha en fortsatt bra dag. Puss


Kommentarer
Johanna säger:

Förstår vekrligen att mna kan behöva lite egen tid & de tär du värd. Alltid kul att titta på lite kort. :D

Läs din mail sen.

Hoppas du får en kanoners dag idag! :)

2010-04-14 | 07:09:56
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback