Efter regn kommer solsken?


Jag hoppas att det kommer snart.

Jag kanske skulle skriva lite om vad jag sysselsätter mig med om dagarna. Dem senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort någonting speciellt. Har hälsat på min underbara mormor, umgåtts med mamms, Sandra har varit här & sen såklart varit med min underbara familj.

Idag va vi iväg till mamma vid ett, blev bjudna på mat, det tackar vi för :) Idag är det tänkt att vi bara ska slappa och ta hand om varandra. Vi tänkte grilla ett par hamburgare sen, får se hur det blir med den saken! Just nu sitter jag här & skriver, Novalii har fastnat framför barnkanalen!

Vi pratade om att ta en kryssning med familjen framöver, jag hoppas det blir av, skulle behöva komma ifrån lite & göra något annat. Och träffa min föredetta arbetskamrater skulle ju inte sitta helt fel heller.

Jaja, nog om mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback