...

Helgen har varit underbar med vänner & familj.

Men tänk så fort allting kan vända. Jag sitter här & klockan är alldeles för mycket! Med svullna ögon, gråten i halsen & blöta kinder så sitter jag & väntar & hoppas jag på ett besked, ett bra besked. Jag kan inte slappna av & jag har verkligen ingen att prata med just nu. Jag har underbara vänner som har varit här idag & bara funnits här för mig. Medans mitt liv har vänt upp & ner tio tusen gånger bara under några timmar. Jag kan inte förklara känslan..

Jag ska aldrig mer ta någon för givet. Aldrig! Mina nära, ja ska alltid finnas för dem. Tänk att det ska behöva hända något, för att man ska förstå hur man ska vara. Jag har alltid älskat & blivit älskad, men ja kanske inte alltid har funnits där. så tar jag pause i skrivandet .... Jag finner inte orden för hur jag känner! Även fast känslorna är så enormt starka. Det gör ont, så otroligt ont, det går inte att beskriva känslorna, ne det gör verkligen inte det. Det är en blanding av rädsla, besvikelse, ensamhet & smärta.

Du är stark. Det har du alltid varit. Jag älskar dig!

Kommentarer
Sofia säger:

Jag finns här gumman! <3

2010-04-19 | 11:47:43
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Emma säger:

Om du hade hört av dej till dej så hade jag kunnat komma till dej.. Det kvittar vad klockan är jag kommer till dej när du vill om du behöver prata eller bara vill ha någon hos dej.. Jag finns här för dej.. <3

2010-04-19 | 11:49:07
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Sarah säger:

Hoppas att det ordnar sig.. Visst vi är väl direkt kankse inte så bra kompisar längre men om det är så att du känner för att prata o så, så har du mitt nr.. Är bara att höra av sig..

2010-04-19 | 12:03:35
sandra säger:

Jag finns för dig gumman dag som natt <3

2010-04-19 | 13:37:12
Jullan säger:

Gumman vad är det som hänt ? Blir orolig :/

Hör av dig när som helst raring om du behöver mig ! Finns alltid <3

2010-04-19 | 13:43:57
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback